من بازی جنایی MOBGANGS.COM که خیلی هم باحاله رو پیدا کردم. هم گرافیک بالایی داره هم اینکه خیلی جذابه. برای ثبت نام به اینجا http://madgangs.com/?affiliate_guid=2604859 برو! ساده، خنده دار، احمقانه!
مرکز بازی های کامپیوتری
مرکز تخصصی بازی

اگر قرار باشد در بین موجودات بامزه و احمقی که در صنعت بازی های کامپیوتری وجود دارند، گروهی را به عنوان بهترین ها انتخاب کنیم، آن ها قطعاً Rabbidها خواهند بود. موجوداتی که ابتدا به عنوان یک شخصیت مکمل وارد دنیای Rayman شدند و رفته رفته برای خودشان اسم و رسمی به هم زدند و وارد بازی های مستقل شدند. اما در بازی جدیدی که قرار است از روی این شاهکارهای خلقت ساخته شود، آن ها خانه جدیدی برای خود پیدا کرده اند. اینبار به جای اینکه نسخه جدید سری بازی های Raving Rabbids برای کنسول Wii ساخته شود، قرار است بازیکنان با Xbox 360 لذت حضور آن ها را در دنیای بازی های کامپیوتری ببرند.

این بازی جدید با کنترلر Kinect قابل بازی و دارای 40 مرحله جذاب و هیجان انگیز خواهد بود. قطعاً بازی کردن این مراحل به صورت چندنفره، می تواند بسیار لذت بخش باشد. مراحل بازی بسیار متنوع هستند و یکی از آن ها با لگد زدن یا وارد کردن هر نوع ضربه سنگینی به Rabbidها شروع می شود! در این قسمت، هر گونه حرکتی مجاز خواهد بود. از پریدن روی Rabbidها گرفته تا خوابیدن روی گودال هایی که آن ها از آنجا بیرون می آیند، از جمله حرکاتی هستند که می توانید در این مرحله انجام دهید. در اوایل این قسمت، دو Rabbid برای هر بازیکن روی صفحه به نمایش درمی آیند که بسیار هم آرام حرکت می کنند. این روند، رفته رفته سریع تر و بر تعداد آن ها افزوده خواهد شد. بازی تا جایی پیش می رود که طوفانی از Rabbidها را مشاهده می کنید که روی صفحه به نمایش درمی آیند و شما خود را در حال انجام حرکاتی می بینید که عمراً آن ها را در حالت عادی انجام نخواهید داد.

قسمت بعدی بازی Snot Toss نام دارد. می توان Rabbidها را با چرخاندن بدن به دور یک دایره، به اطراف پرتاب کرد. این قسمت بسیار راحت است و کافیست Rabbidها را با حرکات مختلف بزنید یا آن ها را پرتاب کنید. مرحله بعدی Flaming Pong نام دارد. در این قسمت Rabbidها از مهارت آتش زدن خود استفاده می کنند تا یک جنگنده هوایی را از بین ببرند. در هر راند، آن ها قارچ های آتشین را به اطراف پرتاب می کنند تا به این وسیله بتوانند به هدفشان برسند. بازیکنان این جنگنده را با بالا و پایین بردن دست ها کنترل می کنند. هدف این است که نگذارید Rabbidها مخزن اکسیژن این جنگنده را از بین ببرند. هر بار که از قسمت های مختلفی عبور می کنید، میزان مخزن اکسیژن بازیکن افزایش میابد تا بتواند بازی را ادامه دهد. مرحله دیگری که از Raving Rabbids: Alive & Kicking به نمایش درآمد، هنوز کامل نشده بود، اما این اجازه را به بازیکنان می داد که بتوانند با یک حیوان به شکل Rabbid ارتباط برقرار کنند.

بازیکنان در این قسمت با حرکاتشان یا لگد زدن به این موجود، کاری می کردند که او از بین سایر بازیکنان عبور کند. این قسمت به درد کسانی می خورد که دوست دارند با موجودات کسل کننده سر و کله بزنند. در این قسمت حرکات سریع دوربین هم قرار داشت که بازیکنان می توانستند با انگشت هایشان کار خاصی انجام دهند. بازیکنان با این دوربین می توانند قسمت های جالب بازی را ذخیره کنند. سازندگان اعلام کردند که بازیکنان در طول بازی آیتم های مختلفی بدست می آورند که می شود از آن ها در ادامه بازی استفاده کرد. به جز مراحلی که به طور مختصر در این مطلب به آن ها اشاره شد، Mini Gameهای بسیار زیادی هم در بازی وجود دارند که تجربه آن ها بسیار لذت بخش خواهد بود. لازم به ذکر است که این عنوان در تاریخ 1 نوامبر راهی بازار خواهد شد.


تسبیح بسیار زیبا از سنگ شفا دهنده عقیق قرمز تسبیح بسیار زیبا از سنگ شفا دهنده عقیق قرمز  ساعت Led پوما - ساعت مخفي پوما گردنبند فروهر اصل عطر جنیفر لوپز عطر بریتنی اسپیرز دستگاه ضد خواب راننده دستگاه بلوتوث بر روي كامپيوتر مجموعه نرم افزاري لرد 10::: Lord Of Softwares 2011 ver. 10

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : سه شنبه 14 تير 1390برچسب:,
ارسال توسط amir